
Zwroty
Wiodącym produktem sklepu modnedonice.pl są donice. Bazowym kolorem donic jest kolor biały. Donice wykonywane w innych kolorach (nie będące białymi), donice betonowe, donice drewniane, jak i pozostające w ofercie sklepu modnedonice.pl produkty nie będące donicami, są wykonywane na specjalne zamówienie i nie podlegają prawu odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta ( Dz.U. z 2014r. poz. 827 ze zmianami)
Wyrób donic w innych kolorach nie wpływa w żaden sposób na czas realizacji zamówienia. Prosimy o przemyślane zakupy.
Jeżeli zakupili Państwo donicę w kolorze białym i chcą odstąpić od umowy to w pierwszej kolejności należy zgłosić chęć zwrotu za pomocą wiadomości e-mail na adres sklep@modnedonice.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
MBGM Sp. z o.o.
ul. Trzech Króli 28
Wilkszyn 55-330
KRS: 0000885531
NIP: 9131630580
Do tego celu można wykorzystać gotowy szablon wiadomości znajdujący się na końcu tej strony oraz w regulaminie sklepu. Nasz pracownik z pewnością skontaktuje się z Państwem aby pomóc we wszystkich formalnościach.
Następnie należy starannie zapakować paczkę, aby donice nie ucierpiały podczas transportu (najlepiej wykorzystać do tego oryginalny karton i folie ochronne).
W zwracanej paczce powinien się znaleźć paragon oraz formularz odstąpienia od umowy (z własnoręcznym podpisem).
Zwracany towar powinien być dostarczony do sklepu modnedonice.pl w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu.
Reklamacje
Jeżeli towar jest wadliwy lub uszkodzony należy skorzystać z procedury reklamacji. Reklamacje prosimy składać w formie wiadomości e-mail kierowanej na adres sklep@modnedonice.pl lub pocztą tradycyjną na adres: MBGM Sp. z o.o., ul. Trzech Króli 28, Wilkszyn 55-330
Podstawą reklamacji jest protokół szkody sporządzony przez kuriera w Państwa obecności. Paczka pozostaje u Państwa aż do momentu wyjaśnienia sprawy. Dla bezpieczeństwa sugerujemy utworzyć kopię protokołu szkody aby zabezpieczyć się na wypadek gdyby np.: reklamowany towar zaginął na poczcie. Brak protokołu szkody oznacza żmudną i długotrwałą walkę z Kurierem co w praktyce oznacza, że protokół szkody jest niezbędny do szybkiego rozpatrzenia wniosku o reklamację.
WAŻNE: Drogi Kliencie pamiętaj, że zawsze masz prawo rozpakować towar w obecności kuriera i sprawdzić stan przesyłki!
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni (konsument) lub 30 dni (podmiot nie będący konsumentem) roboczych licząc od daty zgłoszenia reklamacji. Będzie rozpoznawana w zakresie zgłaszanych żądań Klienta, z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących tj w szczególności Kodeksu cywilnego.
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
MBGM Sp. z o.o.
ul. Trzech Króli 28
Wilkszyn 55-330
KRS: 0000885531
NIP: 9131630580
modnedonice.pl
sklep@modnedonice.pl
Niniejszym odstępuję od umowy sprzedaży zawartej na odległość, której przedmiotem jest (oznaczyć produkt):
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
Imię i nazwisko konsumenta
Adres konsumenta
Numer zamówienia
Numer faktury
Numer rachunku bankowego, na który należy przekazać wpłacona należność:
Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.