Skorzystaj z kodów rabatowych. Kup nawet 10% taniej!

FAQ

Jakie są dane do przelewu? 

Dane do przelewu znajdują się tutaj.

Czy muszę założyć konto aby złożyć zamówienie?

Rejestracja konta nie jest obowiązkowa, ale zachęcamy do tego ponieważ konto umożliwia śledzenie zamówienia, przeglądanie historii zakupów, otrzymywanie rabatów dla stałych klientów i uczestnictwo w konkursach.

Nie mogę zalogować się na konto w sklepie, co robić?

W pierwszej kolejności spróbuj zalogować się ponownie gdyż najczęstszym błędem są "literówki" w loginie lub haśle. Pamiętaj, że sklep rozróżnia wielkie i małe litery dlatego sprawdź czy "CAPS LOCK" nie jest włączony. Jeśli chcesz wygenerować nowe hasło wejdź tutaj. Jeżeli mimo to nie udało Ci się zalogować skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Kiedy wyślecie zamówienie?

Wszystkie zamówienia wysyłamy na bieżąco. Przeważnie spakowanie i nadanie przesyłki zajmuje nam około 3-4 dni w zależności od wielkości zamówienia.

Czy mogę osobiście odebrać zamówione donice?

Niestety nie ponieważ jesteśmy sklepem internetowym i we Wrocławiu mamy tylko biuro, nie znajdują się tutaj magazyny. Donice wysyłane są z różnych części Polski.

Kurier przywiózł donice ale nie było mnie w domu, co robić?

Jeżeli pierwsza próba doręczenia jest nieskuteczna kurier z pewnością skontaktuje się z Tobą telefonicznie (na podany w zamówieniu nr tel.) w celu ustalenia drugiego terminu dostawy. Możesz też sprawdzić maila od firmy DPD w którym podany jest nr tel. bezpośrednio do kuriera.

Moja paczka jest uszkodzona

Zdarza się to bardzo rzadko, ale jeśli donica jest uszkodzona należy poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Donice do czasu wyjaśnienia sprawy zostają u Państwa. Dalej postępuj zgodnie z instrukcją reklamacji

Otrzymałem uszkodzoną paczkę, ale nie mam protokołu szkody

W takiej sytuacji reklamacja będzie utrudniona, ale nie niemożliwa. Należy pilnie skontaktować się z kurierem który dostarczał przesyłkę (najlepiej z centralą firmy) i poprosić o ponowny przyjazd kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. Dalej postępuj zgodnie z zasadami reklamacji.

Czy mogę zwrócić zakupione donice?

Bazowym kolorem donic jest kolor biały. Donice robione w innych kolorach są robione na specjalne zamówienie i nie podlegają prawu zwrotu zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt. 3 ustawy 2 marca 2000 r.

Wyrób donic w innych kolorach nie wpływa w żaden sposób na czas realizacji zamówienia.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów